9LBe Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Call of Duty 5

+10
Villoresi
AndyRey
Millionaire
beorat1
james is back
Split-Second
manu-vp
mxboy103
Belgerbil
plehiers
14 plaatsers

Pagina 11 van 21 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van plehiers vr 14 nov 2008, 06:19

zo se...ik stop er mee voor vandaag :p

zit nu op level 31 dacht ik...(ma ik kan int weekend nie dus iedereen gaat mij los voorbijsteken dan Wink)

plehiers
Elite
Elite

Aantal berichten : 1235
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hasselt
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van Millionaire vr 14 nov 2008, 18:15

Zonder negatief te willen overkomen ofzo,
maar dat is echt wel COD4 maar met andere maps en wapens hé. Helemaal hetzelfde.
Zelfs de "server connection timeout" zit er nog in, dan hebt ge gespeeld voor niks Very Happy

Mja, nieuwe maps zijn leuk hé Very Happy


Laatst aangepast door Millionaire op vr 14 nov 2008, 18:16; in totaal 1 keer bewerkt
Millionaire
Millionaire
Elite
Elite

Aantal berichten : 285
Registration date : 03-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van thunderreaper18 vr 14 nov 2008, 18:16

haha lol
heb hem ook vandaag gaan hale
ben ter ook me bezig online
de maps zijn idd goe & ook veel variante erin Smile
kzen content dak hem heb & nu ter ma op lost spele :p
thunderreaper18
thunderreaper18
Elite
Elite

Aantal berichten : 269
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diepenbeek
Registration date : 02-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van plehiers vr 14 nov 2008, 18:50

nja pas op...ik vind het toch beter als COD4 eigenlijk

zitten paar vernieuwingen in die het alleen maar beter maken...de maps zijn op zich ook beter gemaakt en er zit meer variatie in.


ik heb mij derjuist nog wat bezig gehouden met de single player en ik moet zeggen dat ik die toch wel goed vind...de chaos van WWII zit er echt in, zeker op de japanse missies (die zijn soms WTF man :p) ben daardoor ook al verschillende keren dood gegaan (terwijl in COD4 SP bijna nooit dood ging). Variatie is ook wel leuk, je wisselt altijd af van russisch naar japanse missies en kheb zelfs al een tankmissie gehad en een vliegtuigmissie (wel leuk om eens te doen...vooral met die tanks)


zijn der nog die de SP bezig zijn want ik wil die ZOMBIE mode eens spelen !!! :p

plehiers
Elite
Elite

Aantal berichten : 1235
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hasselt
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van Millionaire vr 14 nov 2008, 20:02

We hebben hier nog niet genoeg vrijgespeeld om te kunnen zeggen dat het beter of slechter is als COD4.
Het zou wel moeten beter zijn hé ... Very Happy

Maar het WOW-gevoel van COD4 heeft het wel niet. (Zelfde verhaal als met GTA hé)
Millionaire
Millionaire
Elite
Elite

Aantal berichten : 285
Registration date : 03-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van Gast vr 14 nov 2008, 20:52

Beter dan COD4 is wel serieus overdreven...

1 ding weet ik nu ondertussen al wel, en da is da de terugslag van de wapens gewoon lachwekkend is. Ne serieuse blunder als ge het mij vraagt want ge ga mij ni wijsmaken dat die logge en moeilijke wapens zo ne pussy-terugslag hebben waarmee de grootste noob éne van ver kan mee afknallen.

Ge moet totaal niet leren omgaan met elk wapen want het schiet allemaal praktisch hetzelfde, één voor één amper terugslag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van plehiers vr 14 nov 2008, 22:05

@ millio en SynQ:

een spel goed of beter vinden is iets totaal subjectief...dus als ik deze beter vind dan de vorige dan vind ik het gewoon beter eh :p

en ik vind ook niet dat alle wapens hetzelfde schieten...maar ik voel hier al een discussie aankomen die geen einde gaat hebben dus ik ga die discussie direct al afblokken door te zeggen ieder zijn mening en ieder zijn ding Wink

plehiers
Elite
Elite

Aantal berichten : 1235
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hasselt
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van Gast vr 14 nov 2008, 22:16

Dan nog maar te zwijgen over hoeveel keer ik vandaag al "server connection timed out" heb gehad en ja hoor, host ended game zit er nog altijd in, ONBEGRIJPLIJK maar het is zo.

Voor de rest ist wel goe ze, maps zijn wel nice Smile Redelijk hard nu nog want ge weet totaal ni waar heen lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van mxboy103 vr 14 nov 2008, 22:24

SynQ schreef:Dan nog maar te zwijgen over hoeveel keer ik vandaag al "server connection timed out" heb gehad en ja hoor, host ended game zit er nog altijd in, ONBEGRIJPLIJK maar het is zo.

Voor de rest ist wel goe ze, maps zijn wel nice Smile Redelijk hard nu nog want ge weet totaal ni waar heen lopen.
weet ge koop een ander spel en dan heb ge die problemen niet he Rolling Eyes
en vin hem ook beter als COD4 Very Happy is veel schoner ..

en plehiers lekker spannend tussen ons he Very Happy LOL
mxboy103
mxboy103
Elite
Elite

Aantal berichten : 590
Leeftijd : 36
Woonplaats : maaseik
Registration date : 14-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van Gast vr 14 nov 2008, 22:27

Overal look en feel van de multiplayer is minder dan bij CoD4.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van Gast vr 14 nov 2008, 22:51

mxboy103 schreef:
SynQ schreef:Dan nog maar te zwijgen over hoeveel keer ik vandaag al "server connection timed out" heb gehad en ja hoor, host ended game zit er nog altijd in, ONBEGRIJPLIJK maar het is zo.

Voor de rest ist wel goe ze, maps zijn wel nice Smile Redelijk hard nu nog want ge weet totaal ni waar heen lopen.
weet ge koop een ander spel en dan heb ge die problemen niet he Rolling Eyes
en vin hem ook beter als COD4 Very Happy is veel schoner ..

en plehiers lekker spannend tussen ons he Very Happy LOL

Wa ne uitleg... Neutral

Normaal gezien zoude denken dat ze eruit geleerd hebben met iemand te laten hosten, maar als ge dan tot de conclusie komt da het nog altijd zo is, waar in der tijd ENORM veel gamers hebben op geklaagd, dan vind ik da heel erg. Tejust heb ik een volle 10minuten geprobeerd eindelijk is een spelleke volledig te kunnen uitspelen zonder da er een lobby sluit de laatste seconden, zonder da server connection timed out, en zonder da ne host weggaat. Tevergeefs...

Ik vraag me af wa mensen daaraan hebben. Ge weet zelf niet da ge host zijt ja of nee. Die zitten dus te wachten tot de game start, en als de game start gaan ze er direct eruit, allé ja...? Neutral

Ik houd men hart vast voor hoe het party systeem werkt in COD5. Als het is zoals in COD4, waar ge na elke game die eindigt 9 kansen van de 10 uw volledige party kwijt zijt, en dus terug weer iedereen moet inviten, dan zijt ge weer meer ni dan wel aant spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van mxboy103 vr 14 nov 2008, 23:07

@synQ: met die host heb ge wel gelijk . maar ge hebt toch de heletijd comentaar over het spel . het zal wel niet perfect zijn maar is ZEKER niet slecht . Neutral
mxboy103
mxboy103
Elite
Elite

Aantal berichten : 590
Leeftijd : 36
Woonplaats : maaseik
Registration date : 14-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van AndyRey vr 14 nov 2008, 23:10

Ik geraak altijd direct ingame... Mss nog maar 2x host ended game gehad op de 35 spelle dak al gespeeld heb Smile
AndyRey
AndyRey
Moderators
Moderators

Aantal berichten : 430
Leeftijd : 37
Woonplaats : Oelegem
Registration date : 22-01-08

http://www.9lives.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van manu-vp vr 14 nov 2008, 23:12

GOT MY COPY .......!!!!!!!! Twisted Evil
manu-vp
manu-vp
Beheerders
Beheerders

Aantal berichten : 612
Leeftijd : 51
Woonplaats : Moerbeke(Geraardsbergen)
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van Gast vr 14 nov 2008, 23:22

mxboy103 schreef:@synQ: met die host heb ge wel gelijk . maar ge hebt toch de heletijd comentaar over het spel . het zal wel niet perfect zijn maar is ZEKER niet slecht . Neutral

Hoe ik heb heel de tijd commentaar? Mag da dan ni?
Ik respecteer u mening even hard als die van een ander. Bij u zal ik mss precies altijd klagen (omda ge het zelf een vet spel vind), maar ge kunt mij in da host gebeuren en connectie gebeuren geen ongelijk geven als ik zeg da ze zoiet der onvoorwaardelijk uit hadden moeten werken. Der is massa's commentaar op gekomen bij COD4 dus ik vind dat gewoon onbegrijplijk dat da weer van hetzelfde is.

Kben just den afwas mee gaan doen, ik speel net 1 spel een weeral connection interrupted. Mad

Voor de rest speel ik het spel tot hier toe even graag als u, want ik vind de maps minstens evengoed als die van COD4, beter zelfs denk ik. Grafisch ben ik ook content... Alleen da host gebeuren hangt gewoon men strot uit.

Ik weet ni hoe het is met het party gebeuren, maar pakt nu da da weer hetzelfde gekloot is als met COD4. Da ge constant uw party kwijt zijt zonder da ge het weet etc, vind gij da dan ni erg? Weten da zoveel gamers derop hebben gereclameerd. Ze maken ne nieuwe COD, waar massaal veel clans gaan op spelen, en dan steken die weer zo een slordige clansupport in da spel, compleet onveranderd met dezelfde problemen waar iedereen zo op zat te vitten. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van manu-vp vr 14 nov 2008, 23:29

bwa da's 't begin hé mannen, hun servers moeten nog getuned worden en zo, servers bijzetten, blablabla, 't is alleszins toch beter dan met Battlefield BC daaaaaaaaar was serieuze LAG in't begin!

btw vanaf welk level kan ik terug onze clan-tag instellen?
manu-vp
manu-vp
Beheerders
Beheerders

Aantal berichten : 612
Leeftijd : 51
Woonplaats : Moerbeke(Geraardsbergen)
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van Gast vr 14 nov 2008, 23:56

Battlefield was idd lag int begin, nu is da volledig weg + het spel verliest amper tot nooit zijn verbinding en geen host die alles kan stil leggen... Maar da maakt het ni beter ze want COD is gewoon veel btere gameplay.

Enfin, nu ligt COD5 volledig plat want ik geraak nergens meer in. Ik geraak niet in invites, ik geraak niet ingame, niks nada Crying or Very sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van Gast za 15 nov 2008, 00:08

ik heb ook cod5 maar online gaat slecht da internet ligt den helen tijd plat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van mxboy103 za 15 nov 2008, 00:31

manu-vp schreef:bwa da's 't begin hé mannen, hun servers moeten nog getuned worden en zo, servers bijzetten, blablabla, 't is alleszins toch beter dan met Battlefield BC daaaaaaaaar was serieuze LAG in't begin!

btw vanaf welk level kan ik terug onze clan-tag instellen?

op level 11 kan je dat doen Wink
mxboy103
mxboy103
Elite
Elite

Aantal berichten : 590
Leeftijd : 36
Woonplaats : maaseik
Registration date : 14-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van Millionaire za 15 nov 2008, 00:59

COD5 is wel 1000 keer beter als Battlefield, daar kunnen we het toch eens over zijn?
Maar we mogen toch zeggen wat we goed en slecht vinden? Daar dient een forum toch voor?
Anders zou het hier maar een dooie boel zijn.

Ik vind het trouwens helemaal niet slecht ... alleen het WOW gevoel is weg, maar dat is logisch omdat dit minder revolutionair is als COD4.

Jammere is dat er juist nu veel connectieprobelemen zijn.
Millionaire
Millionaire
Elite
Elite

Aantal berichten : 285
Registration date : 03-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van Gast za 15 nov 2008, 03:00

die lag was vervelend maar later op den avond ging het toch ma ik vind het wel goed en nu vollenbak wars doen HINT! Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van Gast za 15 nov 2008, 03:01

tis eig cod4+verbeteringen maar de wapens zijn toch een heel aanpassing. zeg anders es wa jullie al ondervonden hebben qua wapens en perks (veel nutteloze perks)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van plehiers za 15 nov 2008, 13:10

@ SynQ: nja da met die host en disconnected enzo...Dat heeft mss ook wat met geluk te maken maar in de 9u die ik al gespeeld heb is mij da nog maar 3X voorgekomen...Dus voor mij zorgt dit hemaal niet voor problemen...Enige waar ik soms last van heb is dat het 'setting up' soms lang duurt bij mij, maar dat komt door mijn eigen internetconnectie dan...Zoals ook LAG en andere serverproblemen bij andere mensen vaak gewoon aan u eigen connectie ligt...(of aan die van de host) ...MAAR ik begrijp dat het u strot uithangt :p heb ik soms ook als die setting up nie wilt lukken Wink


@mxboy: veel spannend zal het niemeer zijn na dit weekend want ik ga bijna of helemaal niet kunnen (zoals elk weekend :p) dus gij gaat keiveel voorstaan dan :p

@ iedereen: VERGEET DE SINGLE PLAYER NIET !!! ik wil hier volgende week 3 ma hebben die met mij zombie mode kunnen spelen :p

plehiers
Elite
Elite

Aantal berichten : 1235
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hasselt
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van Gast za 15 nov 2008, 14:10

lol single player... Evil or Very Mad Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van Gast za 15 nov 2008, 14:13

Mja het is idd een goeie game, maar tlijkt zoveel op COD4 e. Maar toch ... Buiten de engine, de perks en het grafische aspect van menu's en layout is er toch een heel pak vernieuwd vind ik. Uiteindelijk zijn leveldesign, soundtrack (machtig vind ik), maps, wapens ed allemaal gemaakt door treyarch e. Je mag zeggen wat je wil, maar die SP is wel 100% shooter e. Knallen van begin tot einde. Ook grafisch zijn ze er volgens mij een stap op vooruit gegaan. Het zijn subtiele verbeteringen denk ik, maar als je er even oplet en beide games weer eens kort na elkaar speelt valt het wel op. De resolutie alleen al bv. COD5 draait op 1080 terwijl de 4 dat (shoot me if i'm wrong) niet deed. Wanneer het regent zie je dat ook duidelijk en de personages zien er ook echt nat uit. Opnieuw iets wat ik dus niet bij COD4 heb gemerkt. En als laatste dan dat vuur, ja wadde me dadde. Dat stuk met die flamethrower tank, super kort maar o zo zalig. Die kermende jappen, mocht tv met geur komen het zou er een pak stinken denk ik. De brutaalheid en ruwheid van dit spel overstijgt de 4 toch een pak en dat maakt het toch een geheel andere spel ervaring.

De MP vind ik gelijk een stuk moeilijker dan die van COD4. De wapens zijn vind ik een pak beter gebalanceerd en ik heb niet echt het gevoel dat er 1 groep of 1 wapen is die er met kop en schouders boven uitsteekt. In COD4 had je de RPD of de machine guns, en dat was toch een klasse apart vond ik. Ik heb de indruk dat veel mensen naar die thompson (was steeds te zien in die mp video's) grijpen, maar als je dan bv de MP40 pakt doet die het even goe. Zelfs met de rifles kun je vlotjes kills maken, iets wat bij COD4 (G3 en M14) een pak minder van zelfsprekend was.
Kwa disconnects kan ik echt niet klagen. Ik heb nog geen enkele keer een game gehad van "ended by host". En zelfs met de kut internet verbinding op kot kan ik nog redelijk online gamen. Een paar heb ik al gehad disconnected deu to poor internet connection, maar dat ligt dus aan mijn internetverbinding en niet aan die van de servers. Ik raak ook steeds vlot in een game enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty 5 - Pagina 11 Empty Re: Call of Duty 5

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 21 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum