Call of Duty 5
+10
Villoresi
AndyRey
Millionaire
beorat1
james is back
Split-Second
manu-vp
mxboy103
Belgerbil
plehiers
14 plaatsers
Pagina 16 van 21
Pagina 16 van 21 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21
Re: Call of Duty 5
Een rifle waar we een aperture sight op hebben, de MP44 (silenced),
zo'n Japanees wapen (eindigt op "100", weet de naam niet, ziet er uit als een buis) met aperture sight
en natuurlijk de bouncing betty's
zo'n Japanees wapen (eindigt op "100", weet de naam niet, ziet er uit als een buis) met aperture sight
en natuurlijk de bouncing betty's
Millionaire- Elite
- Aantal berichten : 285
Registration date : 03-02-08
thompson silenced en ook met dot.
Bouncing betty's .
Bouncing betty's .
james is back- Moderators
- Aantal berichten : 816
Leeftijd : 51
Registration date : 21-01-08
ben vandaag ene tegen gekomen met flammenwerper
die komt daar een kamer binnen en iedereen opgefikt dat is ook wel goed :p
en wat zou dat laaste zijn met die rader in die groene perk ???
ik denk dat je dan altijd rader heb ? want die camouflage is dat ze u ni zien op rader .
ik denk dat je dan altijd rader heb ? want die camouflage is dat ze u ni zien op rader .
mxboy103- Elite
- Aantal berichten : 590
Leeftijd : 37
Registration date : 14-05-08
mxboy103 schreef:ben vandaag ene tegen gekomen met flammenwerper
Is dat deze niet ? Reconnaissance (shows artillery and tanks on map)
Split-Second- Moderators
- Aantal berichten : 1660
Registration date : 28-01-08
ah jawel oke nu weet ik het :dSplit-Second schreef:mxboy103 schreef:ben vandaag ene tegen gekomen met flammenwerper
Is dat deze niet ? Reconnaissance (shows artillery and tanks on map)
thx
mxboy103- Elite
hier nice prestiges ze maat
https://www.youtube.com/watch?v=Xvb88PsrKJ8
warandro- Elite
- Aantal berichten : 223
Leeftijd : 29
Registration date : 06-06-08
ik ga tot 10 ook al duurd da lang die 10de is nice!!!
warandro- Elite
- Aantal berichten : 223
Leeftijd : 29
Registration date : 06-06-08
warandro schreef:hier nice prestiges ze maat
13 paginas terug stonden ze ook al mooi tentoon op ons forum
Ik hou het op Lvl 65 en ga geen prestiges doen peins ik.
Wel jammer dat die Custom 6, 7, 8, 9 en 10 (create your class) alleen unlocked worden door prestiges te doen
Split-Second- Moderators
bwa heb ge die customs nodig ? denk het ni heSplit-Second schreef:warandro schreef:hier nice prestiges ze maat
13 paginas terug stonden ze ook al mooi tentoon op ons forum
Ik hou het op Lvl 65 en ga geen prestiges doen peins ik.
Wel jammer dat die Custom 6, 7, 8, 9 en 10 (create your class) alleen unlocked worden door prestiges te doen
jah vin het ook spijtig dat ge tot 65 nu moet gaan want vin die prestige tekens toch wel cool.
maar ik ga ook ni over gaan denk
mxboy103- Elite
Ik denk dat ik wel genoeg aan de eerste vijf customs heb.
Het is nu veel te lang voor over te gaan.
Het is nu veel te lang voor over te gaan.
james is back- Moderators
- Aantal berichten : 816
Registration date : 21-01-08
Hier tot lvl 65 gaan is praktisch hetzelfste als tot lvl 55 gaan. Bij de meeste wapens zijn er nu 4 fases, waar ge ne keer 100xp krijgt, 500, 750 en 1000. Dus wa ist verschil? Ik doen zeker geen prestige, want zo graag speel ik da spel ni. Het enige dak graag doen is snipen, voor de rest zijn die oude wapens mor een scheve bedoeling.
Gast- Gast
SynQ schreef:Hier tot lvl 65 gaan is praktisch hetzelfste als tot lvl 55 gaan. Bij de meeste wapens zijn er nu 4 fases, waar ge ne keer 100xp krijgt, 500, 750 en 1000. Dus wa ist verschil? Ik doen zeker geen prestige, want zo graag speel ik da spel ni. Het enige dak graag doen is snipen, voor de rest zijn die oude wapens mor een scheve bedoeling.
het verschil is dat ge veel meer experience points moet halen...ten eerste gaat het levelen dit jaar al trager (moet meer exp. halen per level) en ten tweede 10 levels zijn HEEL veel....zeker als ge weet dat ge bij level 55 fzo al enkele duizenden exp. points moet halen voor het volgende level, en elk level dat ge stijgt moet ge er meer halen... dus level 55 of lvl 65 da maakt heel veel verschil...ga het niet uitrekenen ma zal een verschil zijn van enkele tienduizenden exp points...dus da met die wapens zal da verschil in de verste verte nie compenseren
plehiers- Elite
- Aantal berichten : 1235
Registration date : 22-01-08
violaplehiers schreef:SynQ schreef:Hier tot lvl 65 gaan is praktisch hetzelfste als tot lvl 55 gaan. Bij de meeste wapens zijn er nu 4 fases, waar ge ne keer 100xp krijgt, 500, 750 en 1000. Dus wa ist verschil? Ik doen zeker geen prestige, want zo graag speel ik da spel ni. Het enige dak graag doen is snipen, voor de rest zijn die oude wapens mor een scheve bedoeling.
het verschil is dat ge veel meer experience points moet halen...ten eerste gaat het levelen dit jaar al trager (moet meer exp. halen per level) en ten tweede 10 levels zijn HEEL veel....zeker als ge weet dat ge bij level 55 fzo al enkele duizenden exp. points moet halen voor het volgende level, en elk level dat ge stijgt moet ge er meer halen... dus level 55 of lvl 65 da maakt heel veel verschil...ga het niet uitrekenen ma zal een verschil zijn van enkele tienduizenden exp points...dus da met die wapens zal da verschil in de verste verte nie compenseren
mxboy103- Elite
plehiers schreef:SynQ schreef:Hier tot lvl 65 gaan is praktisch hetzelfste als tot lvl 55 gaan. Bij de meeste wapens zijn er nu 4 fases, waar ge ne keer 100xp krijgt, 500, 750 en 1000. Dus wa ist verschil? Ik doen zeker geen prestige, want zo graag speel ik da spel ni. Het enige dak graag doen is snipen, voor de rest zijn die oude wapens mor een scheve bedoeling.
Allé vooruit dan
Veel maakt het voor mij toch ni uit, want prestige doen ek toch zeker ni.
Gast- Gast
ik ook nie
manu-vp- Beheerders
- Aantal berichten : 612
Leeftijd : 52
uhm , het is misschien een stomme vraag , ma hoe geraakt ge in de kelder als ge tegen zombies speelt , en gaat da ook offline ?
Monoslay- Elite
- Aantal berichten : 522
Leeftijd : 32
Registration date : 02-08-08
ge moet punten verdienen door zombies te killen...en dan met die punte kunt ge dingen kopen zoals geweren of deuren openen... de deur met HELP op gaat naar de kelder..die kost 1000 punten dacht ik...
plehiers- Elite
- Aantal berichten : 1235
plehiers schreef:ge moet punten verdienen door zombies te killen...en dan met die punte kunt ge dingen kopen zoals geweren of deuren openen... de deur met HELP op gaat naar de kelder..die kost 1000 punten dacht ik...
inderdaad.
Gast- Gast
Gisterenavond uit frustratie gestopt met spelen.
Je komt gewoon niet aan de bak als je lage lvl bent tov de hogere.
Ik moet door die zure appel bijten en blijven spelen om andere wapens te unlocken, anders blijf ik maar sukkelen.
Op veel grijze,bruin getinte maps zie ik de vijand heel slecht en ben ik meestal te laat. Moet ook dringend die maps leren want loop op de meeste wat verloren. Hopelijk krijg ik er meer fun in zodra ik alles unlocked heb, want voor op het moment baal ik echt van dit spel
Ik moet door die zure appel bijten en blijven spelen om andere wapens te unlocken, anders blijf ik maar sukkelen.
Op veel grijze,bruin getinte maps zie ik de vijand heel slecht en ben ik meestal te laat. Moet ook dringend die maps leren want loop op de meeste wat verloren. Hopelijk krijg ik er meer fun in zodra ik alles unlocked heb, want voor op het moment baal ik echt van dit spel
Split-Second- Moderators
da gevoel ken ik ookSplit-Second schreef:Gisterenavond uit frustratie gestopt met spelen.
Monoslay- Elite
ik heb probleem met mijn cod5 het de heel tijd vast en al kan de mape's soms nie vinden
thunderreaper18- Elite
- Aantal berichten : 269
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08
ik heb het just ook voorgehad , we waren zombie aant spelen met 4 man ; ik met nog nen andere hadden ne ray gun , en die ander 2 hadden zware MG , en dan blijft da spel steken bij rondje 16 , we waren nog ni eens in de problemen geraaktthunderreaper18 schreef:ik heb probleem met mijn cod5 het de heel tijd vast en al kan de mape's soms nie vinden
Monoslay- Elite
Split-Second schreef:Gisterenavond uit frustratie gestopt met spelen.
ik heb da zelfs voor en ben toch al vrij hoog level. trek het u nie aan die manne die nu al aan prestige zitten hebben gewoon geen leven
Belgerbil- Beheerders
- Aantal berichten : 1126
Leeftijd : 38
Registration date : 20-01-08
Pagina 16 van 21 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21
Pagina 16 van 21
Permissies van dit forum: