Call of Duty 5
+10
Villoresi
AndyRey
Millionaire
beorat1
james is back
Split-Second
manu-vp
mxboy103
Belgerbil
plehiers
14 plaatsers
Pagina 17 van 21
Pagina 17 van 21 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21
Re: Call of Duty 5
YA MAAR AL EEN HOST WEG GAAT DAAN MOET IK EEN HALF UUR WACHT TOT IK WEER KAN SPELE
thunderreaper18- Elite
- Aantal berichten : 269
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08
echt he toen strax ben ik er tegen gekomen met prestige 4 of 5 pfff freaksBelgerbil schreef:Split-Second schreef:Gisterenavond uit frustratie gestopt met spelen.
Je komt gewoon niet aan de bak als je lage lvl bent tov de hogere.
Ik moet door die zure appel bijten en blijven spelen om andere wapens te unlocken, anders blijf ik maar sukkelen.
Op veel grijze,bruin getinte maps zie ik de vijand heel slecht en ben ik meestal te laat. Moet ook dringend die maps leren want loop op de meeste wat verloren. Hopelijk krijg ik er meer fun in zodra ik alles unlocked heb, want voor op het moment baal ik echt van dit spel
ik heb da zelfs voor en ben toch al vrij hoog level. trek het u nie aan die manne die nu al aan prestige zitten hebben gewoon geen leven
mxboy103- Elite
- Aantal berichten : 590
Leeftijd : 37
Registration date : 14-05-08
mxboy103 schreef:echt he toen strax ben ik er tegen gekomen met prestige 4 of 5 pfff freaksBelgerbil schreef:Split-Second schreef:Gisterenavond uit frustratie gestopt met spelen.
Je komt gewoon niet aan de bak als je lage lvl bent tov de hogere.
Ik moet door die zure appel bijten en blijven spelen om andere wapens te unlocken, anders blijf ik maar sukkelen.
Op veel grijze,bruin getinte maps zie ik de vijand heel slecht en ben ik meestal te laat. Moet ook dringend die maps leren want loop op de meeste wat verloren. Hopelijk krijg ik er meer fun in zodra ik alles unlocked heb, want voor op het moment baal ik echt van dit spel
ik heb da zelfs voor en ben toch al vrij hoog level. trek het u nie aan die manne die nu al aan prestige zitten hebben gewoon geen leven
moet wel toegeven...die mannen waren goed eh :p
shit hebben wij op ons bos gehad bij S&D ..
plehiers- Elite
- Aantal berichten : 1235
Registration date : 22-01-08
Ik zit ook soms het spel te vervloeken .
Bij cod4 had ik dat niet.
En dan zijn ervan die kl*******en die onder de map gaan .
james is back- Moderators
- Aantal berichten : 816
Leeftijd : 51
Registration date : 21-01-08
das al gefixt naar het schijnt. en die verbindingen zij nog slechter dan op cod4. ge kunt toch nooit 2spellekes in dezelfde lobby spelen.
Gast- Gast
james is back schreef:Ik zit ook soms het spel te vervloeken .
Idd, gisteren was dit ook het geval, echt om ziek van te worden (was die Cloud_XP of zoiets hé).
Ik zeg het ik leg me er nog even op toe en hoop dat het aangenamer wordt, anders grijp ik terug naar COD4.
Split-Second- Moderators
- Aantal berichten : 1660
Registration date : 28-01-08
Ik weet niet meer juist wie maar ik heb die een paar goeie berichten gestuurd.
Het is nog steeds niet verholpen zé Teh.
Gisteren heb ik het nog voorgehad .
Maar het was in een andere map ,die met die kapote gebouwen een goeie snipermap kan niet op de naam komen.
Maar het was in een andere map ,die met die kapote gebouwen een goeie snipermap kan niet op de naam komen.
james is back- Moderators
- Aantal berichten : 816
Registration date : 21-01-08
james is back schreef:Ik weet niet meer juist wie maar ik heb die een paar goeie berichten gestuurd.
Was op de map DOWNFALL
Split-Second- Moderators
Split-Second schreef:james is back schreef:Ik weet niet meer juist wie maar ik heb die een paar goeie berichten gestuurd.
Was op de map DOWNFALL
ja zou kunnen ik ken die allemaal nie bij naam. is da die met die kerk int midden?
Gast- Gast
Teh_Unseen schreef:Split-Second schreef:james is back schreef:Ik weet niet meer juist wie maar ik heb die een paar goeie berichten gestuurd.
Was op de map DOWNFALL
ja zou kunnen ik ken die allemaal nie bij naam. is da die met die kerk int midden?
Das outskirts met die kerk. Veel te grote, onoverzichtelijke en rommelige map btw. ^^ Net zoals airfield, das ook zoiets.
Gast- Gast
Deze is Downfall : http://callofduty5.tv/wp-content/uploads//2008/11/downfall.jpg
Split-Second- Moderators
ja mannen ge moet mijn nieuw acc nog ens toevoegen eh: Teh_Seen
Ik weet het, het lijkt een beetje veel te veel op Teh_Unseen, ma het was zijn idee.
Ik weet het, het lijkt een beetje veel te veel op Teh_Unseen, ma het was zijn idee.
Gast- Gast
Ik kan nog terugvallen op fifa 09Split-Second schreef:james is back schreef:Ik zit ook soms het spel te vervloeken .
Idd, gisteren was dit ook het geval, echt om ziek van te worden (was die Cloud_XP of zoiets hé).
Ik zeg het ik leg me er nog even op toe en hoop dat het aangenamer wordt, anders grijp ik terug naar COD4.
Monoslay- Elite
- Aantal berichten : 522
Leeftijd : 32
Registration date : 02-08-08
ik vind het spel eigelek wel heel plezant, hoewel ze zeiden dat het niet zo goed ging worden.
Gast- Gast
boem_hoofdschot schreef:ja mannen ge moet mijn nieuw acc nog ens toevoegen eh: Teh_Seen
als gij een nieuwe account maakt lijkt het mij logische als gij iedereen toevoegt?
allez nie dat ik moeilijk wil doen...ben gewoon beetje van de luie stempel
plehiers- Elite
plehiers schreef:boem_hoofdschot schreef:ja mannen ge moet mijn nieuw acc nog ens toevoegen eh: Teh_Seen
als gij een nieuwe account maakt lijkt het mij logische als gij iedereen toevoegt?
Allez dan luierik Ik zal dan maar ens beginnen met toevoegen eh
Gast- Gast
boem_hoofdschot schreef:plehiers schreef:boem_hoofdschot schreef:ja mannen ge moet mijn nieuw acc nog ens toevoegen eh: Teh_Seen
Allez dan luierik Ik zal dan maar ens beginnen met toevoegen eh
mercikes !
plehiers- Elite
Mja ik vind de multiplayer toch zo catchy niet als die van de 4. Het valt me op dat ik meer teruggrijp naar LittleBigPlanet dan naar COD5 voor het ogenblik. Ook de goesting om te ranken zit er niet meer in. Het leek veilig omdat alles overeen stemt met COD4 maar nu net dat begint tegen steken. Ik krijg meer en meer een been there done that gevoel.
Er zitten duidelijk ook serieus een hoop bugs in de mp en dat begint ferm tegen te steken. Ze hadden nu eens deftig tijd om iets te maken (moesten niet kijken achter een engine) en dan nog is het eigenlijk maar een samengeflans vind ik.
Er zitten duidelijk ook serieus een hoop bugs in de mp en dat begint ferm tegen te steken. Ze hadden nu eens deftig tijd om iets te maken (moesten niet kijken achter een engine) en dan nog is het eigenlijk maar een samengeflans vind ik.
Gast- Gast
zeg mannen zouden we vanavond nog eens op de 4 gaan knallen ?
ik ben er rond 9.15uur
ik ben er rond 9.15uur
mxboy103- Elite
- Aantal berichten : 590
Registration date : 14-05-08
Teh_Unseen schreef:ja ik wil ook nog es zombies knallen maar wel iet vroeger
Ik denk dat hij met de 4, COD4 bedoeld, niet ?
Split-Second- Moderators
Split-Second schreef:Teh_Unseen schreef:ja ik wil ook nog es zombies knallen maar wel iet vroeger
Ik denk dat hij met de 4, COD4 bedoeld, niet ?
ja hij bedoeld COD4...maar ik ga nie meedoen...heb COD4 verticaal geklasseerd en ik ga het niemeer uithalen :p
plehiers- Elite
Teh_Unseen schreef:ik bedoel niet cod4 he ma op de 5
omg
btw ik ga vanavond nog eens proberen wat verder te lvl'en en mijn k/D ratio nog wat naar beneden sleuren
Split-Second- Moderators
Pagina 17 van 21 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21
Pagina 17 van 21
Permissies van dit forum: