Call of Duty 5
+10
Villoresi
AndyRey
Millionaire
beorat1
james is back
Split-Second
manu-vp
mxboy103
Belgerbil
plehiers
14 plaatsers
Pagina 10 van 21
Pagina 10 van 21 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21
Re: Call of Duty 5
kheb ook gehoord dat in den extrazone al vandaag verkrijgbaar is ! 'k ga sffs is ne keer zien in de fun in Schilde, moet er toch zijn !
ah? ik dacht de 14de overal gezien te hebben op online stores enzoo....
manu-vp- Beheerders
- Aantal berichten : 612
Leeftijd : 52
Registration date : 22-01-08
Echt fwa??AndyRey schreef:kheb ook gehoord dat in den extrazone al vandaag verkrijgbaar is ! 'k ga sffs is ne keer zien in de fun in Schilde, moet er toch zijn !
Monoslay- Elite
- Aantal berichten : 522
Leeftijd : 32
Registration date : 02-08-08
Khem gebelt naar de extrazone in Tielt-Winge , ze hebben het al , maar ze mogen het nog niet verkopen ; pas vanaf de 14eMonoslay schreef:Echt fwa??AndyRey schreef:kheb ook gehoord dat in den extrazone al vandaag verkrijgbaar is ! 'k ga sffs is ne keer zien in de fun in Schilde, moet er toch zijn !
Monoslay- Elite
Monoslay schreef:Echt fwa??AndyRey schreef:kheb ook gehoord dat in den extrazone al vandaag verkrijgbaar is ! 'k ga sffs is ne keer zien in de fun in Schilde, moet er toch zijn !
en tegen welke woekerprijs zal da over hun toonbank gaan????
manu-vp- Beheerders
- Aantal berichten : 612
Leeftijd : 52
in hasselt nergens...zeggen allemaal de vrijdag pas...
plehiers- Elite
- Aantal berichten : 1235
Leeftijd : 37
is em morgen in sinttruiden uit? welke winkel?
plehiers- Elite
dat heb ik ni gevraagdmanu-vp schreef:Monoslay schreef:Echt fwa??AndyRey schreef:kheb ook gehoord dat in den extrazone al vandaag verkrijgbaar is ! 'k ga sffs is ne keer zien in de fun in Schilde, moet er toch zijn !
en tegen welke woekerprijs zal da over hun toonbank gaan????
Monoslay- Elite
Mannen ... haast u naar de mediamarkt !!!
Ik heb juist gebeld naar de mediamarkt van hasselt en hij ligt er al!!!
ik ga em nu halen .... ciaooo
Ik heb juist gebeld naar de mediamarkt van hasselt en hij ligt er al!!!
ik ga em nu halen .... ciaooo
plehiers- Elite
voila ik heb em....
52 euro in mediamarkt
52 euro in mediamarkt
plehiers- Elite
thnx ik raakte gelijk niet op 9lives en ik wou toch wel wete waar ik em al kon krijgen. Dus nu direct velo op en weg naar MM!! See ya on the battlefield
Gast- Gast
Thomatchef schreef:thnx ik raakte gelijk niet op 9lives en ik wou toch wel wete waar ik em al kon krijgen. Dus nu direct velo op en weg naar MM!! See ya on the battlefield
Met de vélo van Ieper of Oostende naar Hasselt??
Het is ni omda ze hem in hasselt verkopen, da ze hem in ne andere mediamarkt ook verkopen dan ze, mispakt u daar ni aan.
Kheb just is gebeld naar dien van Antwerpen, en die zei da ze hem nog ni mochten verkopen. Alle winkels hebben een contract moeten tekenen da ze hem ni verkopen voor de Vrijdag. Winkels als Hasselt krijgen dus een boete voor hem nu al te verkopen.
Gast- Gast
lol zever in pakskes
er staat geen boete of strikte release op world at war...in amerika maakten ze zelfs reclame dat ze het nen dag vroeger verkochten nzo ...
die mensen van die winkels weten da gewoon nie allemaal
er staat geen boete of strikte release op world at war...in amerika maakten ze zelfs reclame dat ze het nen dag vroeger verkochten nzo ...
die mensen van die winkels weten da gewoon nie allemaal
plehiers- Elite
Volgens mij bedoeld hij geen contract met een uitgever ofzo ze. Ik denk da hij bedoeld dat het management van mediamarkt een overeenkomst heeft met elk filiaal dat ze een game niet vroeger verkopen dan is opgegeven... Wa ik ook kan begrijpen want ALS er dan een boete opstaat, dan komt da op het dak van het management. Anders kan ieder filiaal gewoon zijn goestingeske doen als het op releasedates aankomt.
Enfin, kben geen manager en eigenlijk intresseert het me ook ni, kgaan morge wel is checken
Enfin, kben geen manager en eigenlijk intresseert het me ook ni, kgaan morge wel is checken
Gast- Gast
Alleh, 't was de saturn ! Got it! Hebbet just in menne ps3 gestoken, ff updaten! En GAAAAAN
De MM in Oostende e natuurlijk!! Kben nu ook niet zo achterlijk da ik even naar hasselt ga voor een spelleken. Ze hadden hem er trouwens dus vermoedelijk toch overal verkrijgbaar . Heb daar trouwens een voorraad zien liggen...
Gast- Gast
Thomatchef schreef:De MM in Oostende e natuurlijk!! Kben nu ook niet zo achterlijk da ik even naar hasselt ga voor een spelleken. Ze hadden hem er trouwens dus vermoedelijk toch overal verkrijgbaar . Heb daar trouwens een voorraad zien liggen...
Hebt ge hem meegekregen?
Gast- Gast
kvind het spel toch heel goed hoor....
we hebben al de multiplayer zitten spelen en da ging eigenlijk nog vrij goed ondanks we de maps nie kennen nzo... de honden zijn eigenlijk wel tof, ze zijn toch nog vrij makkelijk te verslaan als ge ze ziet afkomen...
wapens vind ik ook wel tof....de variatie in de maps vind ik vooral geweldig :p
de singleplayer kan mij ook wel boeien...heb ik al meer gespeeld als de multiplayer (ook wel omdat ik bij multi wat problemen had, kreeg altijd heel lang 'setting up' ... maar single player is ook wel goed vind ik...vooral de eerste russische missie vond ik zalig )
+ IK WIL GEWOON DIE ZOMBIE MODE (en ook de co-op)....lijkt mij zalig om met 4 een huis te verdedigen :p
we hebben al de multiplayer zitten spelen en da ging eigenlijk nog vrij goed ondanks we de maps nie kennen nzo... de honden zijn eigenlijk wel tof, ze zijn toch nog vrij makkelijk te verslaan als ge ze ziet afkomen...
wapens vind ik ook wel tof....de variatie in de maps vind ik vooral geweldig :p
de singleplayer kan mij ook wel boeien...heb ik al meer gespeeld als de multiplayer (ook wel omdat ik bij multi wat problemen had, kreeg altijd heel lang 'setting up' ... maar single player is ook wel goed vind ik...vooral de eerste russische missie vond ik zalig )
+ IK WIL GEWOON DIE ZOMBIE MODE (en ook de co-op)....lijkt mij zalig om met 4 een huis te verdedigen :p
plehiers- Elite
ik ga morgen pas omdat ik vandaag dikke wiskunde so moest leren en anders verwaarloos ik dat ook al
Gast- Gast
Zalig spel, in het begin haddek het een beetje moeilijk, maar 't ga al vele beter! En altijd leuk om een paar dogs te kniven é !
Jaloers-Jaloers
Monoslay- Elite
Tuurlijk hebben ze die meegegeven. Er stonden er een hoop in het rek, en op een tafel lagen er zeker nog een stuk of 200 voor PS3 en nog een keer zoveel voor Xbox.
Het zit idd goed in mekaar, maar MP is toch wel wennen vind ik. Vooral beetje de wapens leren kennen en de maps e. Maar dit wordt er weer eentje om uren te spelen.
Het zit idd goed in mekaar, maar MP is toch wel wennen vind ik. Vooral beetje de wapens leren kennen en de maps e. Maar dit wordt er weer eentje om uren te spelen.
Gast- Gast
Allé vooruit dan, iedereen content.
Kweet ni of ik hem al ga halen eigenlijk. Ik ben COD4 nog ni beu gespeeld dusjah. Kwil ook eerst mijne Goude AK.
Kgaan nog mor efkes wachten denk.
Kweet ni of ik hem al ga halen eigenlijk. Ik ben COD4 nog ni beu gespeeld dusjah. Kwil ook eerst mijne Goude AK.
Kgaan nog mor efkes wachten denk.
Gast- Gast
Pagina 10 van 21 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21
Pagina 10 van 21
Permissies van dit forum: