Call of Duty 5
+10
Villoresi
AndyRey
Millionaire
beorat1
james is back
Split-Second
manu-vp
mxboy103
Belgerbil
plehiers
14 plaatsers
Pagina 6 van 21
Pagina 6 van 21 • 1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21
Re: Call of Duty 5
IK KAN GEEN FRANS SPREEK VOOR WA DENK JULI DAT IK FRANS PRAAT ZEG MIJ DA IS PLS
thunderreaper18- Elite
- Aantal berichten : 269
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08
thunderreaper18 schreef:IK KAN GEEN FRANS SPREEK VOOR WA DENK JULI DAT IK FRANS PRAAT ZEG MIJ DA IS PLS
omdat u nederlands nie zo fantastisch is....mss nie van belgische origine?
plehiers- Elite
- Aantal berichten : 1235
Leeftijd : 37
Registration date : 22-01-08
jah ik vind dat hier ook tactisser word gespeelt als bij sabotage hoor ... als ge hier lijk ene gek er op afloop zijt ge ook zo dood !plehiers schreef:SynQ schreef:plehiers schreef:
lol de gameplay is mss iets 'tactischer'...ma het spelleke is altijd enorm snel gedaan zenne
Bwoah, kvind der niks tactisch aan. Ge kunt da tactisch spelen mor da is dan meer voor clans die trainen enz. Kzien er bij 9LBe in ieder geval geen tactiek inzitten, toch ni als een gezamelijke tactiek. Da draait gewoon rond campen en hopen da ge op de juiste plaats ligt te campen. Ik kan ook simpelweg niet campen. Ik heb daar het geduld niet voor + ik wordt bijna altijd neergeknalt als ik dan eens camp. Ik begin gewoon weg te dromen en mijn reactievermogen is gewoon volledig weg.
Just hetzelfste als Hardcore TDM, da is ook één en al campen.
Met sabotage heb ik op momenten zelfs al moeite. Der zijn regelmatig matches da het daar ook altijd campen is. Dan valt da bommeke neer, gaan ze allemaal rond da bommeke campen om diegéne die het komen halen neer te knallen, ey...
Team Deathmatch en domination FTW Tejust was het met 9LBe groundwar. Lekkere chaos, COD4 op zijn best. Kwil ook graag mijn challenges halen voor de gouden AK47, en da ga het beste in zo'n mode's vind ek.
Ontopic: Kheb in filmkes gezien da capture the flag in COD5 een stuk of 6 vlaggen zijn, ipv 3 bij domination in COD4.
nja...als ik met warjames nzo S&D speel...dan proberen wij toch vrij tactisch te spelen....en da lukt meestal vrij goed.... mja soit...
als ge hier goed samenwerkt lukt het ook meestal
mxboy103- Elite
- Aantal berichten : 590
Registration date : 14-05-08
releasedate
volgens de Makro op 7/11
volgens de Collishop en BartSmit op 14/11
pffffff wanneer gaat da eens overal hetzelfde...
soit, zo dringend zit ik er niet op te wachten want 'k ben bezig met BioShock en daarna aan DeadSpace beginnen en tussendoor nog
wat COD4 en Farcry2....
volgens de Makro op 7/11
soit, zo dringend zit ik er niet op te wachten want 'k ben bezig met BioShock en daarna aan DeadSpace beginnen en tussendoor nog
wat COD4 en Farcry2....
manu-vp- Beheerders
- Aantal berichten : 612
Leeftijd : 52
heb ook al in de bartsmit 25/11 zien staanmanu-vp schreef:releasedate
volgens de Makro op 7/11
wat COD4 en Farcry2....
mxboy103- Elite
mxboy103 schreef:
heb ook al in de bartsmit 25/11 zien staan
op de website van BartSmit staat 14/11, daarjuist geweest zien...
manu-vp- Beheerders
kheb een zeer uitgebreidde preview gelezen van 'Chieff'
ze hebben zowel single player als multiplayer mogen testen en ze waren ZEER lovend!!
alleen maar positieve dingen te zeggen over de game...
zo houden ze de sterke punten van COD4, maar veranderen een paar kleine dingen
bijvoorbeeld:
singleplayer --> de echte ervaring van het vechten tegen japanners...ze doen echt alles dat ze in het echt deden...doen alsof ze dood zijn om op te staan en u neer te schieten, dagenlang in een boom zitten om u te verrassen, hinderlagen opzetten, boobytraps, kamikaze aanvallen, zich ingraven, ...
verder is er ook nog een stuk waar je als russische soldaat speelt en dit is ook tot in de puntjes uitgewerkt (filmpjes zouden hier geweldig moeten zijn zoals in de eerste COD...)
multiplayer --> de co-op modes zijn echt enorm leuk... de multiplayers maps zijn gevarieerd, je hebt gelijk ze in COD4 waren alleen voor infantrie, maps vooral voor voertuigen, en de twee gemengd..
dit zijn allemaal maar kleine stukjes van het geheel dat vernoemd wordt...ga nog nie teveel verklappen :p
in elk geval moet ik zeggen dat ik nu echt uitkijk naar de game, terwijl ik em eerst nie wou kopen :p....zegt al genoeg
ze hebben zowel single player als multiplayer mogen testen en ze waren ZEER lovend!!
alleen maar positieve dingen te zeggen over de game...
zo houden ze de sterke punten van COD4, maar veranderen een paar kleine dingen
bijvoorbeeld:
singleplayer --> de echte ervaring van het vechten tegen japanners...ze doen echt alles dat ze in het echt deden...doen alsof ze dood zijn om op te staan en u neer te schieten, dagenlang in een boom zitten om u te verrassen, hinderlagen opzetten, boobytraps, kamikaze aanvallen, zich ingraven, ...
verder is er ook nog een stuk waar je als russische soldaat speelt en dit is ook tot in de puntjes uitgewerkt (filmpjes zouden hier geweldig moeten zijn zoals in de eerste COD...)
multiplayer --> de co-op modes zijn echt enorm leuk... de multiplayers maps zijn gevarieerd, je hebt gelijk ze in COD4 waren alleen voor infantrie, maps vooral voor voertuigen, en de twee gemengd..
dit zijn allemaal maar kleine stukjes van het geheel dat vernoemd wordt...ga nog nie teveel verklappen :p
in elk geval moet ik zeggen dat ik nu echt uitkijk naar de game, terwijl ik em eerst nie wou kopen :p....zegt al genoeg
plehiers- Elite
kwijl kwijl......
manu-vp- Beheerders
Wil dat zeggen dat ik onze Clanbanner moet aanpassen en COD5 er ook moet in verwerken ?
Split-Second- Moderators
- Aantal berichten : 1660
Leeftijd : 51
Registration date : 28-01-08
ik denk dat dat het beste is heSplit-Second schreef:Wil dat zeggen dat ik onze Clanbanner moet aanpassen en COD5 er ook moet in verwerken ?
mxboy103- Elite
zeker...ik ga COD5 spelen gelijk ik COD4 heb gespeeld als ik dit gelezen heb...als nen echte zot spelen tot ik het kotsbeu ben dus :p
plehiers- Elite
Humz, kheb nog nooit met die collishop gewerkt, maar ik veronderstel dat dan COD: World at war UK is dak moet bestellen?
AndyRey schreef:Humz, kheb nog nooit met die collishop gewerkt, maar ik veronderstel dat dan COD: World at war UK is dak moet bestellen?
yep, dat is hem...
manu-vp- Beheerders
En is daar verschil mee met een versie uit de fnac ofzo? Allez, 'k zou denke dat een versie voor the uk is !
nee, da's 't zelfde, als je de FR versie pakt dan krijg je waarschijnlijk Franse ondertiteling voorgeschoteld (en mss gesproken) in de single-player da's zoals met PC-games...
manu-vp- Beheerders
Nog een leuk detail in COD5 multiplayer, ledematen worden van het lijf gerukt met granaten of shotgun, niiiiiiiiiiiiice
Split-Second- Moderators
lekker goor !!!!!!!
manu-vp- Beheerders
Stig_the_pig schreef:en kunt ge die mss vastpakken om mee te meppen?
Alleen als je de Perk "Severed Leg/Arm bashing" hebt
Split-Second- Moderators
nee ben werkelijk echt wel van belgsche origine hoor !
& trouwens: je deteste le français !! tu compris ?
ik kan gwn e paar dinge int frans ma nix meer
& trouwens: je deteste le français !! tu compris ?
ik kan gwn e paar dinge int frans ma nix meer
thunderreaper18- Elite
- Aantal berichten : 269
Leeftijd : 34
Registration date : 02-11-08
nog een leuk filmpje
http://www.gametrailers.com/player/41126.html
ziet wel dat het soms echt een chaotische game is :p da moment waar da stukske ff ,met wat bijna 50 grenades lijken, bestookt wordt....de game gaat echt goed zijn...en toch niet hetzelfde als COD4 (waar ik eerst schrik voor had)
ziet wel dat het soms echt een chaotische game is :p da moment waar da stukske ff ,met wat bijna 50 grenades lijken, bestookt wordt....de game gaat echt goed zijn...en toch niet hetzelfde als COD4 (waar ik eerst schrik voor had)
plehiers- Elite
plehiers schreef:nog een leuk filmpje
Is een filmpje van het speltype 'WAR'.
Verschillende punten op de map innemen en blijven houden
Split-Second- Moderators
Pagina 6 van 21 • 1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21
Pagina 6 van 21
Permissies van dit forum: