Call of Duty 5
+10
Villoresi
AndyRey
Millionaire
beorat1
james is back
Split-Second
manu-vp
mxboy103
Belgerbil
plehiers
14 plaatsers
Pagina 8 van 21
Pagina 8 van 21 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21
Re: Call of Duty 5
hij zit in den bak omda hem teveel van zijn oren heeft gemaakt ivm die releasedates die op gene zak trekken...
manu-vp- Beheerders
- Aantal berichten : 612
Leeftijd : 52
Registration date : 22-01-08
manu-vp schreef:hij zit in den bak omda hem teveel van zijn oren heeft gemaakt ivm die releasedates die op gene zak trekken...
of hij moest van de baas even mee naar zijn kantoor ...
plehiers- Elite
- Aantal berichten : 1235
Leeftijd : 37
plehiers schreef:manu-vp schreef:hij zit in den bak omda hem teveel van zijn oren heeft gemaakt ivm die releasedates die op gene zak trekken...
haha lol hehe dat wachten he :p waar is hier ergens in de buurt van limburg ergens ene makro ?
mxboy103- Elite
- Aantal berichten : 590
Registration date : 14-05-08
mxboy103 schreef:plehiers schreef:manu-vp schreef:hij zit in den bak omda hem teveel van zijn oren heeft gemaakt ivm die releasedates die op gene zak trekken...
haha lol hehe dat wachten he :p waar is hier ergens in de buurt van limburg ergens ene makro ?
awel da is het leuke eraan...der is gene fucking makro in limburg :p
daarmee da ik hier zo zit te wachten...anders ging ik rap zelf kijken :p
want das dan zeker nog 50 min rijden naar die fucking makro, en dan terug...pfff kga zowiezo niemeer kunnen spelen vandaag als zo doorgaat :p
plehiers- Elite
Bah, no game ! Eerst zelf goe aant zoeken geweest in de rayon, en het dan gaan vragen (20min staan w8ten) en dan zei hem tege mij dat hem het nog nie heeft gezien, en dan issem ff gaan checken op z'n pcke en kreeg te horen dat pas de 14de daar beschikbaar ging zijn ! En nu het goede nieuws :p! Heb daar toch redelijk hard van mijnen tak gemaakt dak bij een of andere assistent mocht komen en diee heeft nen helen blabla gedaan dase het gingen aanpassen en in de winkel ginge uithangen enz.... En ze gaan der voor mij 1ne opzij leggen en krijg dan op da spel een korting van 20€, heb den bon hier al bij mij !
Dus 't was dan toch de moeite dak z'n gaan zien hé ! En inneens dan ook nog maar wa inkopen gaan doen :p
Dus 't was dan toch de moeite dak z'n gaan zien hé ! En inneens dan ook nog maar wa inkopen gaan doen :p
haha... nice andy !!!
plehiers- Elite
mooi meegnomen!
manu-vp- Beheerders
- Aantal berichten : 612
Leeftijd : 52
Khad het wel gedacht da het er ni ging zijn.
Enfin, ni da ik er zooooo lig op te wachten ze. Ik heb nog genoeg werk met COD4 om mijne gouden AK47, da zoizo voor gaat op COD5.
Allé ge hebt toch korting eh
Enfin, ni da ik er zooooo lig op te wachten ze. Ik heb nog genoeg werk met COD4 om mijne gouden AK47, da zoizo voor gaat op COD5.
Allé ge hebt toch korting eh
Gast- Gast
whaha vet !!! is zeker goed mee genomen .
ik ga hier ook ergens van mijne tak maken
ik ga hier ook ergens van mijne tak maken
mxboy103- Elite
AndyRey schreef:Bah, no game ! Eerst zelf goe aant zoeken geweest in de rayon, en het dan gaan vragen (20min staan w8ten) en dan zei hem tege mij dat hem het nog nie heeft gezien, en dan issem ff gaan checken op z'n pcke en kreeg te horen dat pas de 14de daar beschikbaar ging zijn ! En nu het goede nieuws :p! Heb daar toch redelijk hard van mijnen tak gemaakt dak bij een of andere assistent mocht komen en diee heeft nen helen blabla gedaan dase het gingen aanpassen en in de winkel ginge uithangen enz.... En ze gaan der voor mij 1ne opzij leggen en krijg dan op da spel een korting van 20€, heb den bon hier al bij mij !
Amai chique, dan heb je hem tegen dezelfde prijs als ik
Daarnet nog wat COD5 gespeeld. Inslagen van granaten en mortieren zorgen dus echt voor golven in het water, echt knap gedaan (had ik nog niet gezien in dit spel).
Ook de Perk TOSS BACK vrijgespeeld, leuke perk die de timer van een enemy grenade terug op 0 zet en je hem kan terug gooien, of dit teruggooien automatisch gebeurt heb ik nog niet kunnen testen.
De WAR mode is ook leuk om spelen.
Split-Second- Moderators
- Aantal berichten : 1660
Leeftijd : 51
Registration date : 28-01-08
AndyRey schreef:Gij hebt COD5 al split? Of nen demo?
Ik heb de multiplayer Beta op de PC (zie op pagina 7 in deze thread, heb ook wat screenshots gepost).
Hier een linkje met alle maps van de multiplayer, kan je ze al vanbuiten leren http://callofduty5.tv/?tag=cod5-maps
Split-Second- Moderators
maps zien er nice uit....
13 maps..toch meer als genoeg vind ik :p
zien er ook allemaal varierend uit ... één groter ander kleiner (zoals ze al zeiden wss de grotere ook voor de tanks enzo...)
ik kan nie wachten
waar kwam die game weer uit op 11 november?
13 maps..toch meer als genoeg vind ik :p
zien er ook allemaal varierend uit ... één groter ander kleiner (zoals ze al zeiden wss de grotere ook voor de tanks enzo...)
ik kan nie wachten
plehiers- Elite
Ik weet nu in de Makro 14 november ! Alst op 11 november is hebde noggis pech, wapenstilstand, alles dicht :p
plehiers schreef:
Heel de wereld, behalve waar het een feestdag is natuurlijk
Split-Second- Moderators
zal het anders vragen :p
waar komt de game in de winkel de 11de (en waar is die winkel open :p)
plehiers- Elite
plehiers schreef:zal het anders vragen :p
(Online) shops buiten België.
Split-Second- Moderators
De prestige tekens voor COD5 zijn bekend.
Geef mij mor het 5de
Deze keer gaat ge wel tot lvl 65 ipv 55. Khoop ni da ze lvl 65 veel hoger hebbe gemaakt in het aantal xp da ge ervoor moet halen, want ik vond 55 eigenlijk al meer dan genoeg, zeker als ge het allemaal nog is terug opnieuw moet doen.
Geef mij mor het 5de
Deze keer gaat ge wel tot lvl 65 ipv 55. Khoop ni da ze lvl 65 veel hoger hebbe gemaakt in het aantal xp da ge ervoor moet halen, want ik vond 55 eigenlijk al meer dan genoeg, zeker als ge het allemaal nog is terug opnieuw moet doen.
Gast- Gast
bwa ik ga toch nie voor de level 10 fzo....
al vind ik ze dit jaar wel beter uitgewerkt precies, de lelijkste zijn de laagste :p
al vind ik ze dit jaar wel beter uitgewerkt precies, de lelijkste zijn de laagste :p
plehiers- Elite
SynQ schreef:De prestige tekens voor COD5 zijn bekend.
Geef mij mor het 5de
Damn, lvl 65! Pff, ben benieuwd offek dan de moed gaan hebbe om door te gaan tot de volgende prestiges! :p
vin de tekens wel veel mooier .
maar ik ga gewoon weer voor 10 .
maar ik ga gewoon weer voor 10 .
mxboy103- Elite
heel de onderste rij ziet er wel netjes uit :p
hoewel ik de 3de en de 5de ook wel kan smaken ... heeft iets specialer eh...
hoewel ik de 3de en de 5de ook wel kan smaken ... heeft iets specialer eh...
plehiers- Elite
nog een weetje dat ik uit die preview had....
nu hebt ge van die mounted guns....die ge kunt meeslepen en verplaatsen om ergens anders weer op te zetten.... wat u verdediging veel tactischer maakt !!!
lijkt mij wel nice :p
nu hebt ge van die mounted guns....die ge kunt meeslepen en verplaatsen om ergens anders weer op te zetten.... wat u verdediging veel tactischer maakt !!!
lijkt mij wel nice :p
plehiers- Elite
Pagina 8 van 21 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21
Pagina 8 van 21
Permissies van dit forum: