BcK Friendly War
+5
Millionaire
manu-vp
Split-Second
james is back
Belgerbil
9 plaatsers
9LBe Forum :: Visitors :: Challenge us
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: BcK Friendly War
aha in vorm!! zijt maar zeker ik leg ze tegenwoordig gezwind om!! op de voetbal is de vorm goed maar wel iets minder dan bij COD4
Belgerbil- Beheerders
- Aantal berichten : 1126
Leeftijd : 38
Registration date : 20-01-08
Millionaire schreef:Split-Second schreef:Ben al een beetje zenuwachtig.....
.
.
.
.
.
.
.
.
Nah.... Grapje
Ps: En euh mannen geen sex en alcohol voor en tijdens de match hé
Ik ben in vorm, vandaag op de voetbal nog maar is gebleken , en den Belgerbil waarschijnlijk ook.
Al doen wij wel ni mee ...
Mja, gewoon ulle best doen hé
De killcam wordt trouwens uitgeschakeld, dus als je iets of wat met een silencer overweg kan ... zeker gebruiken.
Silencer OWNZ!
Lock & Load guys.... this is it !!!
May the best team win !
Ik ga niet voor de kills en ranking maar voor de eindoverwinning, dit gezegd zijnde niet verschieten als ik meerdere malen onderaan de ladder verschijn.
Ik gooi me op de bom en run forrest run !!!!
May the best team win !
Ik ga niet voor de kills en ranking maar voor de eindoverwinning, dit gezegd zijnde niet verschieten als ik meerdere malen onderaan de ladder verschijn.
Ik gooi me op de bom en run forrest run !!!!
Split-Second- Moderators
- Aantal berichten : 1660
Leeftijd : 51
Registration date : 28-01-08
in diene war waren de connecties echt wel slecht zenne, tijdens het 2de rondje domination knalde ik daar me nen uzi me stopping power 9 keer raak in 2 seconde en die kerel die knifde mij gewoon neer.
Ik dacht echt van wtf is er hier gebeurd
Ik dacht echt van wtf is er hier gebeurd
Villoresi- Elite
- Aantal berichten : 131
Leeftijd : 32
Registration date : 03-02-08
Bedankt voor de war jongens, het ging in het begin wat moeilijk met de connecties, maar uiteindelijk is het toch gelukt. Goed gespeeld, jullie waren een leuke tegenstander
Gast- Gast
Ja die mannen waren niet slecht, wij ook niet maar kwamen net iets tekort (volgens mij ligt dit aan te weinig samenspelen. Als we meer van die matchen doen geraken we meer op elkaar ingespeeld).
Op gegeven momenten was ik precies met losse flodders aan het schieten
Op gegeven momenten was ik precies met losse flodders aan het schieten
Split-Second- Moderators
idd, ik deel jouw mening Split... heb deze namiddag via MSN verslag aan Belgerbil uitgebracht en heb hem juist hetzelfde verteld ivm meer samenspelen om beter op elkaar ingespeeld te geraken...
wat betreft die losse flodders, als je het hebt toen die mannen de host waren amaai nog nie ik schoot 3 laders van m'n M4 leeg en 't was men target die me uiteindelijk geknifed heeft LOL, maar toen ik de host was bleek alles wel veel vlotter te lopen had ik de indruk...
OP NAAR EEN NIEUWE MATCH !!!! (zou ik zeggen...)
wat betreft die losse flodders, als je het hebt toen die mannen de host waren amaai nog nie ik schoot 3 laders van m'n M4 leeg en 't was men target die me uiteindelijk geknifed heeft LOL, maar toen ik de host was bleek alles wel veel vlotter te lopen had ik de indruk...
manu-vp- Beheerders
- Aantal berichten : 612
Leeftijd : 52
Registration date : 22-01-08
Ja diegene die host heeft altijd een fractie van een seconde voordeel hé
Inderdaad die eerste matchen was echt niet te doen, ik dacht al, zo slecht kan ik nu niet geworden zijn hé in die paar maanden.
Je zag ook dat Sabotage meer ons ding was omdat we dit speltype altijd spelen. Domination was even zoeken, wie waar en hoe.... ja en bij team deathmatch loopt iedereen door elkaar hé.
Op naar de volgende match
Inderdaad die eerste matchen was echt niet te doen, ik dacht al, zo slecht kan ik nu niet geworden zijn hé in die paar maanden.
Je zag ook dat Sabotage meer ons ding was omdat we dit speltype altijd spelen. Domination was even zoeken, wie waar en hoe.... ja en bij team deathmatch loopt iedereen door elkaar hé.
Op naar de volgende match
Split-Second- Moderators
manu-vp schreef:idd, ik deel jouw mening Split... heb deze namiddag via MSN verslag aan Belgerbil uitgebracht en heb hem juist hetzelfde verteld ivm meer samenspelen om beter op elkaar ingespeeld te geraken...
Mja, ge kunt niet op elkaar ingespeeld zijn als je telkens met een ander team ne war speelt.
Die andere clan (BeMW ofzoiets) speelde 2 keer met hetzelfde team tegen ons dus ja ...
Sabotage was idd beter als de rest, maar op basis van wat ik gezien heb waren we (9LBe dus) toch ni zo dominant.
Hoe zat het eigenlijk met de score op Crash(sabotage) want mijn broer heeft wel meegespeeld met die mannen omdat ze gewoon met te weinig waren hé (4 waar ze met 5 moesten zijn)... anders had em die wel afgemaakt zoals in dat volgende rondje
Millionaire- Elite
- Aantal berichten : 285
Ik vond het wel spijtig dat de killcam nog opstond, want er was toch gezegd dat het zonder killcam ging zijn?
Ik had dus al mijn wapens me uav jammer en silencer ingesteld om nooit zichtbaar te zijn maar die killcam verpeste alles.
En dan miste ik de extra kracht van stopping power ...
Ik had dus al mijn wapens me uav jammer en silencer ingesteld om nooit zichtbaar te zijn maar die killcam verpeste alles.
En dan miste ik de extra kracht van stopping power ...
Villoresi- Elite
Der was inderdaad veel lag tot manu de invites gedaan geeft.
Ik denk toch dat we ons best gedaan hebben .
Maar in de toekomst denk ik dat we meer oefenwars moeten doen.
Ofwel meer samen spelen en eens iets anders als sabo.
james is back- Moderators
- Aantal berichten : 816
Registration date : 21-01-08
james is back schreef:Der was inderdaad veel lag tot manu de invites gedaan geeft.
Dit was toch een oefenwar.
Villoresi- Elite
ja als we ons is willen inschrijven in een competitie en ni willen afgaan gelijk ne gieter zullen we idd wel aan ons spel moeten schaven, ik kan nu wel weinig zeggen omda ik er ni bij was maar ik vertrouw op het verslag van manu
aan onze kwaliteiten individueel zal het zeker niet liggen (hoewel er natuurlijk een paar bovenuit steken soms) want die zijn meer dan voldoende aanwezig, het is kwestie van op domination met ne man of 2 te lopen en vlaggen te pakken enzo
als ik es domination speel probeer ik altijd wel op men radar te kijken of er iemand in de buurt is da kan ook nen tip zijn om meer bij elkaar te blijven want soms merk ik van oei ik zit hier me niemand in de buurt dus sitting duck als er 2 - 3 afkomen en dan ff teruglopen
aan onze kwaliteiten individueel zal het zeker niet liggen (hoewel er natuurlijk een paar bovenuit steken soms) want die zijn meer dan voldoende aanwezig, het is kwestie van op domination met ne man of 2 te lopen en vlaggen te pakken enzo
als ik es domination speel probeer ik altijd wel op men radar te kijken of er iemand in de buurt is da kan ook nen tip zijn om meer bij elkaar te blijven want soms merk ik van oei ik zit hier me niemand in de buurt dus sitting duck als er 2 - 3 afkomen en dan ff teruglopen
Belgerbil- Beheerders
Jaja da was ne oefenwar we spelen momenteel nog geen echte wars.
In domination is het best altijd 1 man naar punt a en de rest naar b.
Omdat b in het midden is.
In domination is het best altijd 1 man naar punt a en de rest naar b.
Omdat b in het midden is.
mja denk ook wel dat het grotendeels ligt aan het steeds veranderen van de groepen...
denk wel als ge een superploeg maakt van 6 spelers van al onze leden...Die al wat samengespeeld hebben...Dan denk ik dat we al veel beter doen op zo'n wars...Mja daar gaat het hier bij 9LBe nu wel nie om dus als het maar fun is eh
denk wel als ge een superploeg maakt van 6 spelers van al onze leden...Die al wat samengespeeld hebben...Dan denk ik dat we al veel beter doen op zo'n wars...Mja daar gaat het hier bij 9LBe nu wel nie om dus als het maar fun is eh
plehiers- Elite
- Aantal berichten : 1235
Leeftijd : 37
ja maar winnen is altijd meer fun dan op uw bek krijgen :p
Belgerbil- Beheerders
das een feit...lol...mja kunt nie altijd met u sterkste 6 gaan spelen als ge 20 members hebt eh
trouwens...kunnen we nie gewoon eens een war tegen elkaar spelen...
1) zijn toch met mensen genoeg
2) meesten zullen er beter van worden
3) de groep zal elkaar speltype beter leren kennen
4) gaat beter leren samenspelen
5) ...(kan zo blijven doorgaan :p)
plehiers- Elite
- Aantal berichten : 1235
Leeftijd : 37
plehiers schreef:das een feit...lol...mja kunt nie altijd met u sterkste 6 gaan spelen als ge 20 members hebt eh
Daar ben ik ook voorstander van.
Met 8 man kunnen we al beginnen hé.
Millionaire- Elite
- Aantal berichten : 285
Als ik mijn ps3 terug heb zal ik eentje 1 elkaar steken tegen elkaar.
Anders mag iemand anders al eens eentje doen.
Als we met 8a10 man zijn is het in orde hé.
Anders mag iemand anders al eens eentje doen.
Als we met 8a10 man zijn is het in orde hé.
get ready to be pawned
Belgerbil- Beheerders
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
9LBe Forum :: Visitors :: Challenge us