9LBe Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En we zijn vertrokken !

Ga naar beneden

En we zijn vertrokken ! Empty En we zijn vertrokken !

Bericht van Split-Second di 08 nov 2011, 18:51

Gelijk begonnen met de MP daarnet.
Wat ik gelijk merkte was dat ik quasi geen enkele kill kon maken, zelfs was ik al 2s eerder aan het schieten (en ja raak Razz ).
Toen ik de lobby verliet bleek ik host te zijn, dus waarschijnlijk hebben ze weer zo'n artificiële handicap erin gestoken om de host niet de bovenhand te geven maar blijkbaar iets teveel handicap Evil or Very Mad
Tijdens het spelen ook al haperingen gehad met een zwart scherm en "Out of Memory 14" boodschap tot gevolg (er zijn nog mensen die dit al voorgehad hebben).

Dan maar naar de SP begonnen.
Grafisch weer een tikkeltje beter als MW2 (meer detail rondom) en veel beter als BOps.
Gun sounds klinken eindelijk meer realistisch (nog niet de BF3 standaard) maar in ieder geval heb je nu het gevoel met een zwaar wapen te schieten.
Ben begonnen op Veteran en heb toch al pittige vuurgevechten achter de kiezen.
En zoals eerder is het een echte rollercoaster à la Hollywood ervaring .

Spec Ops nog niet aan de tand gevoeld maar zal we leuk zijn met 2man.

Dit spel ligt me toch meer als BF3 (waar ik doorgaans verloren loop en eigenlijk nooit het besef heb wat en waar er zich vanalles afspeeld)
Maar ja dat is mijn mening.
BF3 Sp vond ik wel super (op Hard uitgespeeld) (tank en vlieg level waren awesome)

Dit terzijde..... GAME ON en see you on the Battlefield.... euh CODfield Wink
Split-Second
Split-Second
Moderators
Moderators

Aantal berichten : 1660
Leeftijd : 51
Woonplaats : 2030 Antwerpen
Registration date : 28-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum